
De plakfactor
Douwe Egberts koffie, lekkere koffie', 'Heerlijk, Helder, Heineken'. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat u andere alweer na vijf minuten vergeten bent? En hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? In De plakfactor geven Chip en Dan Heath de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat 'sticky' ideeën hun kracht ontlenen aan zes belangrijke eigenschappen, die ook jij kunt leren beheersen. Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap meer kleefkracht kunt geven. En natuurlijk geeft het heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet… én hoe het niet moet.
Presenteren | Solliciteren
Auteur(s): Chip Heath & Dan Heath
ISBN: 9789400505674